شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مجله خبری تخصصی فرش

به برترین وبلاگ تخصصی فرش ایران و جهان خوش آمدید.

مجله خبری تخصصی فرش

۶۰ بازديد
با توجه به اینکه آمار دقیقی از کل بافندگان فرش ابریشم در این شهرستان وجود نداشت، ابتدا دو روستای مهم فرشباف ابریشمی انتخاب شدند تا از طریق آنها تخمینی برای جمعیت بدون پوشش بیمه به دست آید. بیمه کالایی لوکس تلقی میشود و خانوارها زمانی که درآمد آنها کفاف مخارج زندگی از قبیل بهداشت، درمان، تحصیل فرزندان و تأمین مسکن و از این قبیل را دهد، برای خرید بیمه اقدام میکنند.
فرش کاشان ارزان قیمت مناسب ویلا ویا مکانهای که نیاز به فرش گران ندارد ویا نمی خواهید فعلا هزینه زیادی برای آنها کنید .این فرش ها ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ میباشد که زیبایی و نمایی قشنگی دارند اما دوام فرش های ۷۰۰ شانه را ندارد .فرش های ارزان قیمت به دلیل ارزان بودن از جنس نخ پلی استر برای بافت آنها استفاده میشود . فرش ماشینی 700 شانه الیزه با رنگ بندی کرم و سرمه ای با ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به فروش می رسد . نقشه ماهواره ای مشهد بستری مناسب جهت محاسبه مساحت زمین با هر شکل و ابعاد فراهم میکند.
لطفی (2001) با بررسی ارتباط درآمد با تقاضای بیمه از طریق تئوری درآمدی کینز نشان داد که بخشی از درآمد فرد در جامعه صرف کالاها و خدمات جاری و بخش دیگر برای کالاها و خدمات بادوام از قبیل منزل، اتومبیل، جواهرات و از این قبیل صرف میشود. ریشه بیمه در زبان فارسی به معنی ترس بوده است؛ زیرا دلیل اصلی برای قرارداد بیمه، ترس و فرار از خطر است (Gilaninia, Delafrooz, & Khah, 2013). دیدگاهها بر آن است که بیمه موجب حفاظت خانوارها در برابر حوادث پیشبینینشده میشود که ممکن است این حوادث مشکلات مالی برای آنها ایجاد کند. در بیشتر بخشهای جهان، مردم فقیر در مناطق روستایی برای فراهمکردن فرصتهای معیشت پایدار تنها به ظرفیتها و راهبردهای کشاورزی خود اکتفا نمیکنند. در تفسیر نمونه در آیۀ «فَتَعَالَی اللَّهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ»33 (طه: 114) ضمن اینکه «مَلِک» را به معنای «سلطان» آورده است، در تبیین ذکر کلمۀ «حق» بعد از کلمة «ملک» میگوید: «شاید به خاطر این باشد که مردم معمولاً از کلمة ملک (سلطان) خاطرۀ بدی دارند و ظلم و ستم و خودکامگی از آن در ذهنشان تداعی میشود، لذا بلافاصله میفرماید: خداوند مَلِکِ برحق است» (مکارم شیرازی، ۱۳۸۰، ج ۱۴: ۳۱۲).
1­ـ­1­ـ بیت هیلانی­1:(J): بیت هیلانی1 که یک معبد است، در واقع، قدیمیترین هیلانی این محل محسوب میشود که در حفاریهای اورتحمن در سال 1894 مشخص شده است (Tropper,1993:124) بر اساس کتیبة به­دست آمده از کیلاموا، قدمت بیت هیلانی 1 را 830 پیش از میلاد می­دانند. کرمی و همکاران (2008) با بررسی تعیینکنندههای ادامه بیمه محصولات کشاورزی به این نتیجه رسیدند که میزان رضایت از بیمه، نگرش به بیمه، پاسخگویی بانک به شکایات، میزان غرامت دریافتی، وجهه ظاهری بانک و میزان آگاهی از بیمه، مهمترین سازههای اثرگذار بر ادامه بیمه به شمار میآیند. جهانگرد (2011) با بررسی بیمه و رشد اقتصادی در ایران به این نتیجه رسید که رابطه حقبیمه در ایران با رشد اقتصادی رابطه یکطرفه دارد و از سوی حق بیمه به سمت رشد اقتصادی بوده که این رابطه ناشی از حق بیمههای غیرزندگی است. براتی و عریضی (1394) با بررسی تجربی شکاف دستمزدی مبتنی بر جنسیت در صنعت ایران، به این نتیجه رسید که پس از همتاسازی، زنان از نظر بهبود دانش، مهارت و توانایی (KSA) برتر از مردان بودند. This post has been written by GSA Content Generator Demoversion!
افزایش عملکرد ناشی از تکآبیاری بهاره نسبت به شرایط دیم، بیش از 1000 کیلوگرم در هکتار است و این افزایش عملکرد ناشی از بهبود ظرفیت آب خاک در فاز زایشی و بهبود اجزای عملکرد (خصوصاً وزن هزار دانه) است. لذا با افزایش شانه و تراکم در فرش ماشینی قیمت فرش ماشینی نیز رو به افزایش خواهد بود. یعنی با ایجاد تغییرات در مکانیزم ماشین قالیبافی، فرش هایی با تراکم بالاتر تولید می کنند. کاشان یکی از مراکز اصلی تولید گلیم ماشینی در ایران است و تعداد کارخانه گلیم ماشینی و گلیم فرش و گبه ماشینی هم در این منطقه زیاد است و همین امر باعث شده تا رقابت در تولید گلیم ماشینی کاشان بیشتر شده و کیفیت و تنوع تولیدات هم در کارخانه گلیم ماشینی بیشتر شود. فرش نگین مشهد هر فرش که تولید میکند عمدتا تمام سایزها را نیز تولید میکند تا مشتریان فرش نگین مشهد بتوانند که مجموعه فرش بزرگ و کوچک وپادری را ست نمایند.فرش نگین مشهد به عنوان یکی از برترین فرشهای ماشینی ایران با تنوع طرح ونقشه همیشه در بازار توانسته است رضایت مشتریان خود راجلب کند .
خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. برای تعیین مشارکتکنندگان روستایی در مطالعه موردی، انتخاب روستاها و افراد بهطور هدفمند صورت گرفت، به گونهای که روستاهایی با حداقل 6 خانوار فرشباف ابریشمی بیمهشده در این شهرستان انتخاب شدند (تعداد 23 روستا) و با استفاده از روش نمونهگیری گلوله برفی 90 خانوار به عنوان مطلعترین افراد این روستاها انتخاب شدند. از آنجا که قدرت خرید برخی از اقشار جامعه پایین آمده است برخی از فرش فروشها فرشهای مدلهای سالهای قبل را به عنوان جدیدترین مدل فرش اتاق خواب عروس به شما غالب میکنند. منظور از اقتصاد غیرکشاورزی روستایی همه فعالیتهای غیرکشاورزی است که برای خانوادههای روستایی درآمد (جنسی و پولی) از طریق کار دستمزدی یا مشاغل آزاد تولید میکند (Davis, 2003). از این لحاظ فعالیتهای خارج از مزرعه برای آنها اهمیت دارد و موجب تنوعسازی معیشت و کاهش آسیبپذیریشان میشود. نتایج نشان داد که صندوق بیمه اجتماعی روستاییان باید به ایجاد آگاهی در ارباب رجوع توجه کند و با بهرهگیری از ظرفیت گسترده رسانهها و توان فنی کارگزاران، بستر اطلاعرسانی مناسب و فراگیر را برای جامعه روستایی فراهم کند. میزان آشنایی بافندگان با بیمه قالیبافی، تمایل به استفاده از بیمه و علل ادامهنیافتن بیمه قالیبافی را بررسی کردهاند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.